دکوراسیون خانه های لوکس
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

دکوراسیون خانه های لوکس

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

دکوراسیون خانه های لوکس، زندگی لوکس واقعی هرگز نمی تواند واقعاً تعریف خاصی داشته باشد. این یک فرآیند طبیعی است که به عنوان یک دانه در اعماق روح شکل می گیرد و از طریق انتخاب های سبک زندگی روزمره ما شکوفا می شود. با این حال، چند ویژگی مشترک در فضاهای لوکس وجود دارد. بیایید جوهر واقعی دکوراسیون داخلی لوکس را باز کنیم.

طراحی داخلی سطح بالا چیزی بیشتر از چیدمان لوسترها و نیمکت های تافتی با الگوی تقارن از پیش تعیین شده دیگران است. این در مورد بیرون آوردن الماس واقعی است که در درون همه ما می درخشد - اصالت ... طراحی معتبر بوم نقاشی برای خلاقیت، الهام، و کاوش است - و هر سه زمینه و داستانی هستند که پایه واقعی هنر دکوراسیون داخلی لوکس را تشکیل می دهند.

عمق جزئیات چیزی است که مرزهای طراحی را به منابع اصالت بیشتر می کند. از این رو "طراحی سفارشی" قدرت جادویی را در هر دو فضای داخلی مجلل مسکونی و تجاری دارد که مطابق با نیاز و سلیقه مشتری ایجاد می شود. از مبلمان و هنر سفارشی گرفته تا کفپوش و پنجره های سفارشی و غیره.

یک طراح داخلی سطح بالا به دیدگاه مشتری گوش می دهد و آن را به یک ظاهر منحصر به فرد تبدیل می کند که در آن همه جنبه ها کاملاً با هم هماهنگ می شوند تا یک محصول نهایی درخشان ایجاد کنند. مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی آماده می‌توانند لوکس باشند، اما برای لذت بردن از طراحی "مناسب کامل"، این سفارش قلب زیبایی شناسی داخلی لوکس است.

هدیه تجمل به معنای زندگی در حالت آسایش و راحتی است. جایی که محیط داخلی شما و سیستم‌هایی که باعث می‌شوند به خوبی کار کنند، به شما، کاربر، خدمات می‌دهند. باید احساس گرما، دعوت‌کننده و منحصربه‌فرد در ویژگی‌های خود داشته باشد - و در عین حال احساس رفاه شدید را برانگیزد.

کیفیت فضاهای داخلی و اشیاء لوکس اولیه زمانی با مجلل و اسراف مشخص می شد، اما امروزه ما به دنبال طراحی هستیم که نه تنها ما را مملو از حس غرور و موفقیت کند. بلکه احساس زنده بودن، پرورش یافته و راحت بودن را به شما القا کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: